Kaj spodbuja in kaj ovira visokošolske učitelje pri inoviranju poučevanja

Izvajalki prof. ddr. Barica Marentič Požarnik
dr. Andreja Lavrič
Datum petek, 8. november 2019, 12:00
Prijava do
8. november 2019 Prijava je mogoča
Organizator Filozofska fakulteta, UL
Lokacija Filozofska fakulteta, Aškerčeva 2, Ljubljana (prostor bo objavljen naknadno)
Trajanje 4 pedagoške ure
Št. udeležencev -
Dodaj v koledar
Kaj spodbuja in kaj ovira visokošolske učitelje pri inoviranju poučevanja

Polja, označena z *, so obvezna.

Izidi usposabljanja

  • Udeleženci na podlagi večplastnega modela profesionalnosti znajo analizirati značilnosti in možnosti za svoj razvoj na področju pedagoške usposobljenosti in inovativnosti,
  • znajo identificirati glavne pobude in ovire za inoviranje pedagoškega dela, tako s strani svojih kompetenc, prepričanj in ciljev kot tudi s strani študentov, kolegov, inštitucije in sistema,
  • znajo zasnovati ukrepov za izboljšanje stanja.

Načini dela

Prepletanje informativnega predavanja z razpravo, delom v parih in v manjših skupinah (model »snežene kepe«).

Dodatne informacije

Pišite na elektronski naslov .

Rok za prijavo je 8. november 2019 oz. do zapolnitve prostih mest. Udeležba je brezplačna. Prijavite se lahko vsi, ki ste zaposleni ali delujete na katerem koli visokošolskem zavodu v Sloveniji. Potrdilo o uspešni prijavi oziroma o uvrščenosti v čakalno vrsto boste prejeli po elektronski pošti po zaključku prijav. Za udeležbo na usposabljanju boste prejeli potrdilo. O neutemeljeni odsotnosti posameznikov bo obveščena matična ustanova. Vljudno vabljeni.