test123 Utrinki tretjega nacionalnega posveta projekta INOVUP - INOVUP

Utrinki tretjega nacionalnega posveta projekta INOVUP

Objavljeno:

V petek, 7. februarja 2020, je na Pedagoški fakulteti/Filozofski fakulteti/Fakulteti za naravoslovje in matematiko Univerze v Mariboru potekal tretji nacionalni posvet projekta INOVUP z naslovom Izzivi in dileme visokošolskega poučevanja: kje smo in kam želimo.

V nadaljevanju si lahko ogledate nekaj utrinkov s posveta. Prav tako ste lepo vabljeni k ogledu gradiva z vabljenega predavanja in delavnic, ki je naloženo na tej povezavi.

Dr. Manja Klemenčič iz Univerze v Harvardu je predstavila sodobne poglede na študente osredinjenega poučevanja in učenja.


Udeleženci posveta so aktivno sodelovali v diskusiji, ki jo je spodbudila dr. Manja Klemenčič.


Vabljenemu predavanju je sledila predstavitev rezultatov raziskave mnenj visokošolskih učiteljev in sodelavcev ter študentov o visokošolskem pouku v Sloveniji, ki sta ju predstavila izr. prof. dr. Janez Vogrinc in prof. dr. Milena Ivanuš Grmek.


Mreženje visokošolskih učiteljev/sodelavcev, raziskovalcev, študentov in strokovnih delavcev je pomemben del posveta INOVUP.


Na okrogli mizi so o združevanju vloge visokošolskega učitelja/sodelavca in raziskovalca razpravljali izr. prof. dr. Darjo Felda, prof. dr. Barbara Novak, prof. dr. Zoran Ren, prof. dr. Tomaž Deželan in doc. dr. Katarina Rojko. Okroglo mizi je moderirala prof. dr. Nataša Vaupotič.


Prof. dr. Majda Cencič iz Univerze na Primorskem je izvedla delavnico o mentorstvu pri zaključnih delih študentov.


Izr. prof. dr. Robert Repnik iz Univerze v Mariboru je izvedel delavnico na temo procesa priprave in izvedbe usposabljanja v tujini (multiplikatorstvo).


Udeleženci na delavnici izr. prof. dr. Monike Govekar Okoliš so razpravljali o kompetencah mentorja – visokošolskega učitelja za učinkovito vodenje praktičnega usposabljanja študentov v gospodarstvu in negospodarstvu (nepedagoška praksa).