Gradiva s posvetov

Nova podoba visokošolskega izobraževanja: spremenjeni prostori, enako poučevanje?

Posvet z naslovom Nova podoba visokošolskega izobraževanja: spremenjeni prostori, enako poučevanje? je potekal 2. julija 2020 na daljavo v organizaciji Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani.

Uvodni del je združeval predavanji Jeremyja Knoxa in Petra Jandrića, ki sta opredelila značilnosti t. i. postdigitalnega izobraževanja in predstavila ključne vidike, zbrane v Manifestu za digitalno poučevanje. Sledila je okrogla miza treh pedagogov in didaktikov, ki so soočili poglede in mnenja o spremenjenih razmerah zaradi pandemije Sars-CoV 2, zaključni del pa so predstavljali primeri dobrih praks s področja uporabe tehnologije na visokošolski ravni. Gradiva s predavanj in delavnic so v spodnjih prilogah.

  • Jeremy Knox – Manifest za digitalno poučevanje

    (.pdf, 3,701 MB)
    Prenesi
  • Petar Jandrič – The 'new normal' in Higher Education after Covid-19

    (.pdf, 5,306 MB)
    Prenesi
  • Judita Peterlin – Interaktivna predavanja na Zoomu

    (.pdf, 1,814 MB)
    Prenesi
  • Alenka Lipovec – Praktično usposabljanje na pedagoških programih in skupna izobraževalna točka Razlagamo.si

    (.pdf, 1,061 MB)
    Prenesi
  • Maja Cimerman Sitar in Małgorzata Pamula-Behrens – Odprti izobraževalni viri kot podpora pri delu na daljavo – primer polski.info

    (.pdf, 3,319 MB)
    Prenesi
  • Jerneja Pavlin – eTwinning pri projektnem učnem delu na pedagoških študijskih Programih

    (.pdf, 1,058 MB)
    Prenesi
  • Boštjan Kuzman – Primerjava tehnološko podprtega poučevanja linearne algebre na PEF UL in na University CollegeDublin

    (.pdf, 1,099 MB)
    Prenesi
  • Sanja Jedrinović in Urška Stanković Elesini – Sodelovalno snovalsko razmišljanje na daljavo – nova izkušnja za učitelja in študente

    (.pdf, 1,67 MB)
    Prenesi
  • Branislav Šmitek – Fleksibilni učni itinerariji – izziv ali nadloga projektnega dela

    (.pdf, 1,697 MB)
    Prenesi
  • Andreja Špernjak – Smiselnost izvedbe pedagoške prakse na daljavo

    (.pdf, 1,981 MB)
    Prenesi
  • Joca Zurc – Aktivno samostojno učenje v spletni učilnici Moodle pri predmetih s področja raziskovalne metodologije

    (.pdf, 1,422 MB)
    Prenesi

Izzivi in dileme visokošolskega poučevanja: kje smo in kam želimo

Posvet z naslovom Izzivi in dileme visokošolskega poučevanja: kje smo in kam želimo je potekal 7. februarja 2020 na Pedagoški fakulteti/Filozofski fakulteti/Fakulteti za naravoslovje in matematiko Univerze v Mariboru.

V osrednjem delu dogodka je dr. Manja Klemenčič z Univerze v Harvardu predstavila sodobne poglede na študente osredinjenega poučevanja in učenja. V popoldanskem delu so sledile delavnice na temo tutorstva, mentorstva in multiplikatorstva. Gradivo s predavanja in delavnic se nahaja v spodnjih prilogah.

  • Vabljeno predavanje dr. Manja Klemenčič

    (.pdf, 4,25 MB)
    Prenesi
  • Tutorstvo v visokošolskem prostoru Monika Sobočan

    (.pdf, 2,501 MB)
    Prenesi
  • Proces priprave in izvedbe usposabljanja v tujini dr. Robert Repnik

    (.pdf, 1,152 MB)
    Prenesi
  • Mentorstvo pri zaključnih delih študentov dr. Majda Cencič

    (.pdf, 443,954 kB)
    Prenesi
  • Kompetence mentorja za vodenje praktičnega usposabljanja študentov dr. Monika Govekar Okoliš

    (.pdf, 192,274 kB)
    Prenesi

Kaj potrebuje visokošolski učitelj za pedagoško odličnost?

Posvet z naslovom Kaj potrebuje visokošolski učitelj za pedagoško odličnost? je potekal 25. septembra 2019 na Fakulteti za upravo Univerze v Ljubljani.

V delavniškem delu posveta so multiplikatorji projekta na osnovi novo pridobljenega znanja izvedli praktične delavnice. Gradivo z delavnic se nahaja v spodnjih prilogah.

  • Inovativni pristopi k poučevanju študentov na področju analize podatkov dr. Nuša Erman

    (.pdf, 789,704 kB)
    Prenesi
  • Od izkustvenega do raziskovalnega učenja dr. Iztok Tomažič

    (.pdf, 3,029 MB)
    Prenesi
  • Povezanost elementov učnega načrta dr. Marjetka Rangus

    (.pdf, 3,046 MB)
    Prenesi
  • Vključevanje študentov v skupinske oblike dela med predavanji dr. Nina Lovec

    (.pdf, 483,33 kB)
    Prenesi